fredag 19 december 2008

Sista kaffefiltret

Men, det gjorde inte så mkt eftersom det inte fanns tillräckligt mkt kaffe för att brygga till oss två! Nu har sambon dock köpt nytt, samt yoghurt och flingor (eller kingor som lillen säger hihi). För det finns inte mkt i skåpen, och inte mkt i plånboken... Lite har vi oss själva att skylla, bestämma sig för att skaffa vuxenpoäng och boka kyrka! Jojo, idag har vi köpt ringar, jag säger det i plural eftersom sambon tappat bort sin så han behövde en ny och så min då förståss. Har hela tiden sagt att jag vill ha ngt enkelt, ska inte glittra så mycket, ngn liten sten eller så räcker gott. Men vad händer? Vi får en toppengo försäljare, en gammal pensionerad tant som hoppar in extra i julruchen. Hittar en sååååååå fin ring som passar fint ihop med min förlovningsring. Denna blir i vitt guld och 0,35 ct, shit ville ju knappt ens ha diamant sa jag ju! Som tur är var det rea, men 4 999 är myyyyyycket pengar ändå! Sambons gick på 3 990 tror jag det var, likadan som han har tappat bort. Vi står mao fast vid Albrekts guld. Nu är det ju annat som ska fixas också, så jag börjar undra lite för vilka pengar, ngn som vill ge ett bidrag? Nu ska jag äta lite spagetti för att utöka min middag som hittils har bestått av drickyoghurt samt kalla pommes med lätt korvsmak hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar