torsdag 18 december 2008

Ännu en soluppgång

Men jag saknar solen! Och snön såklart...
Kom i säng seeeeeeent igår, men om lillan nu inte somnar natt förrens midnatt så blir vår vuxentid på natten! Å andra sidan sussade båda barnen gott heeeeeela natten! Idag är grabben tillbaka på förskolan, de var väl en 4-5 barn närvarande idag! Igår var de visst 3 st, alla är hemma sjuka. Men idag är det utflykt, dans kring granen och jullunch, det går inte att missa så hans dåliga morgonhummör fick vara. Förhoppningsvis är han tillräckligt pigg för att orka, men när de är så få barn är det nog lite lättare.

Har gjort och fått iväg närvarokort för småttisarna. Går ändå fort och enkelt att göra som tur är. Håller på med tidrapporterna nu, sambons är klar, han har ju mest varit hemma sjuk den här terminen så det blev inte så mkt att fylla i. Jag har ingen aning om när jag varit på träning i oktober, det är som en minneslucka i kalendern, det enda som står där är sånt som är ifyllt i efterhand, typ 2 oktober, sambon inlagd på Huddinge, 28 oktober utskriven. Därav minnesluckan från slutet av september...

Idag är en fylld dag, som vanligt, ska svänga förbi M på väg till förskolan och hämta upp fröknarnas julklappar, sen är det hämtning och hem utan sedvanliga fördröjningar, för jag blir hämtad före fyra! Arvodesdag, pengar på kontot! Ska passa på att träna småttisarna i lite i fristående också när jag ändå är där. Eventuellt blir det möte också efteråt, om jag orkar. Det är full förståelse för när jag inte riktigt pallar...som efter juluppvisningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar