måndag 22 december 2008

Måndag igen

Sovmorgon!
Lillen somnade inte förrens efter tio i går kväll! Sov därför till klockan var typ tio, jag vet inte exakt, vaknade själv halv nio, fast jag inte gick och la mig förrens klockan var över två!!! Det lär jag ju få sota för...
Ikväll ska jag iväg och jobba för första gången på nästan ett år! Känns det som iaf, men det var väl februari/mars någon gång som jag jobbade senast... Lite delade känslor, men det är bra att komma igång, vi behöver lite extra inkomst! Nu när sambon är sjukskriven får han ju bara 80% av lönen och min föräldrapenning är skrattretande liten. Var det inte så mkt mer än att det gick runt innan så kan du räkna ut hur det ser ut nu :(
Har letat igenom efter mina smycken, känner att jag inte har råd att köpa ngt nytt till bröllopet, örhängen och halsband får bli något jag redan har, eller kanske någon har ett fint som de vill låna ut och vips har jag något lånat!?!? Sen ska det vara något blått också, strumpeband, vad är det mer? Får nog läsa på lite. Vi måste göra en lista över övrigt att göra med. Känns som vi kommer glömma saker! Bröllopsplanerare, någon? Hittade lite smycken som skulle må bra av en rengöring också, ännu mer att göra helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Du vet att jag hjälper till så mycket jag kan! Vi får sätta oss någon dag och skriva ner allt som behövs göras, och så ser vi till att folk tar på sig att fixa olika saker. Då slipper ni göra allt själva :) Pöss!

    SvaraRadera