måndag 12 januari 2009

Tack!

Verkligen, tack alla som gjorde det möjligt! Det är sant som de säger, bästa dagen i ditt liv, fast oj vad det pumpade ur orken...
Idag är det vardag igen, lillen är på dagis, sambon på sitt första pass vattengympa. Själv sitter jag här med lillan i knät och kollar facebook. På torsdag startar öppna förskolan igen och nu är lillan så stor att vi nog verkligen får ut ngt av det båda två. Just nu äter hon på en visselpipa och nyckelbandet det sitter på, brorsans iofs men man får passa på när han inte är hemma! På tal om det var han så uppspelt över att få komma tillbaka till förskolan igen att han inte kunde äta frukost! Tjatade vist om fröknarna hela vägen dit... Det är verkligen härligt!
Aj! Vilka vassa små tänder hon har lilltjejen, men så är hon nästan två månader också, tiden rusar iväg!!! Nej, nu kinkar hon, bäst att gå ut! Hann bara tänka tanken så ringer de, lillen har 39,9 så det är bara att åka!

2 kommentarer:

  1. Hon är väl snarare åtta månader än två ;)

    Och vad glad jag är för att ni blev nöjda med dagen, det gör det ännu mer värt allt slit! Visst gjorde jag det för att jag ville, men du förstår vad jag menar... ;)

    Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Haha, så sant! Hon är åtta månader, imorgon...

    SvaraRadera